واقعیت های پنهان Hidden Reality

حالت خیلی عجیبی دارم، مدام فکرم مشغوله این موضوعه که یک جوری حرفمو به همه برسونم. دلم می سوزه، که اینقدر خداوند در بین بشر غریب شده.ما ها فکر می کنیم به خدای یگانه اعتقاد داریم. یاران شیطان به خوبی دارند روی بشر کار می کنند و به خوبی توانسته اند کنترل ذهن همه را در دست خود بگیرند. شرمنده این را می گویم ما همه، همان طور که فراماسونها می خواهند مانند یک گوسفند زندگی می کنیم. فرق ما و گوسفند چیه؟ بله هر کودکی هم باشه جواب می ده اما اونها چنان کنترل ذهنی برما دارند که همانند گوسفند، صبح که می شود بیدا می شویم  صبحانه می خوریم، می رویم سر کار یا درس یا بازی، پخت وپز، بعد ظهر میشه دوباره نهار می خوریم یکم می خوابیم بعد دوباره کار می کنیم تا شب، شب شام می خوریم کمی تلویزیون تماشا می کنیم و بعد می خوابیم. آیا به غیر از برخی کارها که در توان گوسفند نیست بقیه شبیه زندگی گوسفند نیست؟ ( اصل مطلب را بگیرید)




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط محمد شیروانی |

برای دانلود کتاب، فراماسونری چیست؟ برای موبایل به لینک زیر مراجعه فرمایید :

 فراماسونری چیست؟

از همین جا از تلاش جناب آقای بهزاد علوی که این کتاب را به فرمت جاوا تبدیل کرده اند و به صورت رایگان در اختیار دوستان قرار داده اند تشکر و قدردانی می نمایم.

نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط محمد شیروانی |

این یک هشدار جدی است به بزرگترین سرطان جهان. هر چند منبع این خبر تایید رسمی از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران نشده اما به هر جهت یک اخطار است به شیطان پرستان صهیونیست.

خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنم.

برای خواندن این مطلب به لینک زیر مراجعه فرمایید :

ایران در کمتر از 9 دقیقه اسرائیل را نابود می کند

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.