واقعیت های پنهان Hidden Reality
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط محمد شیروانی |

بر هر مسلماني واجب است به نوبه ي خود اقدامي جهت هم دردي با مسلمانان دربند سرزمين هاي اشغالي فلسطين انجام دهد.

اسلام صاحب دارد، اسلام بي كس و كار نيست، اگر تمام انسانهاي روي اين كره ي خاكي متحد شوند و بخواهند اسلام را نابود كنند، به هيچ عنوان نمي توانند به مقصود خود برسند.

در افتادن با اسلام در افتادن با خداوند است.

من خيالم راحت است كه با تمام قدرتي كه استكبار و صهيونيست دارد، در برابر ايمان مسلمين هيچ هستند. بوي نابودي صهيونيست و استكبار را استشمام مي كنم.

دوستان توجه داشته باشيد مسجد الاقصي واقعي را بشناسيد. متاسفانه تلويزيون خودمان هم اشتباه نشان مي دهد.

براي سلامتي امام زمان عج الله و ظهور هرچه زودتر ايشان صلوات .

نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط محمد شیروانی |

 

خيلي مهمه. حتما بخونيد
خداوند نه تنها مسئله زوال اسرائیل و ظهور حضرت مهدی را در قالب تمثیل بیان کرده بلکه با زبان مدقن ریاضی و با استفاده از ارزش‌های عددی و معادلات ریاضی براین اشارات و برداشت‌ها چنان صحه گذاشته است که اگر در متن قرآن برآن تصریح می‌کرد از این صریح تر و بلیغ تر نمی توانست باشد.
به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تا کنون بر قرآن کریم تفسیر‌های متعددی نگاشته شده است. برخی قرآن را از منظر قرآن و دیگری از منظر حدیث بررسی کرده‌اند. برخی نیز همانند «علامه طباطبائی قدس سره الشریف» از هر دو منظر به تفسیرآیات الهی پرداخته‌اند.

مفسرین معاصر سعی کرده‌اند علاوه بر جهات فوق عقل و علم را در تفسیر قرآن به کارگیرند. در میان تفاسیر موجود قرآن کریم جای تفسیر ریاضی قرآن خالی است.


سیّد عبدالله حسینی یکی ازمحققین مرکز اسلامی ژوهانسبورگ طی مقاله‌ای با استناد به تفسیر ریاضی از سوره‌های مبارکه اسراء و کهف، از پیش بینی نابودی رژیم صهیونیستی توسط امام زمان(عج) در سال 1401 هجری شمسی مطابق با 1443 هجری قمری و 2022 میلادی و 5782 عبری خبر داده است.



ادامه مطلب...

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.